Hoş Geldiniz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hoş Geldiniz

블 ๑Www.SakaryaTuning.HareKeTFoRuM.com
 
AnasayfaGaleriLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 Audi S5 GT SüperCharged

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Admin
Admin
Admin
Admin


Mesaj Sayısı : 120
Yaş : 31
Kayıt tarihi : 23/07/08

Audi S5 GT SüperCharged Empty
MesajKonu: Audi S5 GT SüperCharged   Audi S5 GT SüperCharged Icon_minitimeÇarş. Tem. 30, 2008 4:04 pm

Audi S5 GT SüperCharged Mtmaudis5supercharged01nv8

505 BG ve 546 Nm tork
Maksimum hız: 300 km/sa, 0-100 km/saate ulaşım süresi 4.3 saniye
4-borulu paslanmaz çelik spor egzoz sistemi
Maksimum yavaşlama yeteneği için daha büyük fren sistemi
Coilover süspansiyon, iyileştirilmiş aks geometrisi

Wettstetten, Almanya’dan Motoren Technik Mayet Audi S5’i geliştirmek için kolları sıvadı. “MTM GT Supercharged” sportif coupe’nin süperşarjlı motoru etkileyici performans verileri ile kendini kanıtladı. Daha büyük frenleri, coilover süspansiyonu ve diğer ikincil derece değişiklikleri ile bu yeni tasarımın sonucu, yarış pistlerinde kendini gösterebilecek tam bir yenilik paketi olarak tanımlanabilir.

Baskı altında
Ayağınızı debriyajdan çekerken dikkat edin! MTM S5 GT Supercharged’ın gaz pedalındaki en az bir baskı bile devasa bir kuvvetle otomobilde roket etkisi yapıyor. Bunu sağlayan MTM, Audi 4.2 litre V8 motoruna eklediği kompresör ile bunu başarıyor. MTM ara soğutucu gövdesi, entegre su soğutma ile birlikte motorun her zaman maksimum performansta çalışmasını sağlayabiliyor. Normal olarak varolan 354 BG’nin yerine artık 7190 devirde 505 BG güç üretilebiliyor. Bu da motor çıkışında her litre için 120 BG anlamına geliyor! Tork ise 106 Nm artarak 546 Nm ile sürücüyü özellikle şiddetli orta patlamalardaki performansıyla kendine bağımlı hale getirecek düzeyde gözüküyor. 0-100 Km/sa hızına bu otomobil, kendi sınıfındaki emsallerini kıskandırırcasına sadece 4.3 saniyede çıkabiliyor.

Akış-optimize edilmiş paslanmaz çelik spor egzoz sistemi, güçlü ve dinamik görünümün altını çiziyor. Tüyler ürpertici sesler ise her biri 90 mm. çapında egzoz borularından geliyor.

MTM, GT Supercharged tasarımında mükemmel derecede iyi modifiye edilmiş coilover süspansiyon ve aks geometrisinde daha yüksek açılar kullanarak ününü bir adım daha ileriye götürmüştür. Bu değişikliklerden sonra doğal olarak sürüş dinamiklerinde ve viraj yeteneklerinde müthiş bir ilerleme kaydedilmiştir. Artık asla düz gitmek istemeyeceksiniz. Hızlanma karakteristikleri ise daha kusursuz olarak görünmekle birlikte, çevikliğinde yol tutuşu ile birlikte iyi derecede arttığı söylenebilir.

Frenleme
Bir otomobilin eğer performansını arttırıyorsanız onu dizginleyecek sistemi de geliştirmelisiniz. MTM ‘de bu sebeple fren performansını geliştirmiştir. Sonuç olarak MTM’in her zaman ve her tür performans sınıfı araçlarda uygun fren sistemlerini tasarladığını söyleyebiliriz.

MTM GT Supercharged’da olduğu gibi Bavyeralı uzmanlar, ön aksta yeni fren sistemi ile yavaşlamada önemli gelişme sağladılar. Bu yeni fren sistemi 8 piston ile 380X34 ölçülerinde çukurlaştırılmış fren disklerini içeriyor. Bu yeni tasarım paketi aynı zamanda esnek çelik hatlar ve aksesuarlar içeriyor. Bu sistem ile sürücü, MTM GT Supercharged’ı 100 km/sa hızdan 0’a 35 metrede durdurabilir.
“Çukurlaştırılmış” fren diskleri bu arada MTM için özel üretilmiş bir spesyal tasarımı temsil ediyor. “Çukurlaştırılmış” fren disklerinin karakteristiği ile tamamen diski çevrelemeyen deliklerden söz ediliyor. Bu karakteristikler ve görünüm bir perfore diski andırsa da arkadaki çatlak formasyonu normal olarak uzun kullanımlardan sonra meydana geliyor.

Küçük fark
Aslına bakarsanız GT Supercharged modeli seri üretimlerinden çok da farklı değildir. Yine de MTM egzoz sistemi boruları dışında bir farklılık da “bimoto” MTM jant tasarımlarından kaynaklanır. Bu tasarım sayesinde otomobil seri üretime göre çok daha seçkin gözükmektedir. Göz alıcı tekerlekler ise “parlak gümüş”, “titanyum” ve “elmas kesimi” tarzlarında sunulmuştur. MTM “bimoto” jantlarını S5 için, aynı zamanda diğer A5 modellerinde de olduğu gibi 10.5 X 21” ebatlarında ve 295/25/ZR21 lastikler ile kombine ederek meraklılarına sunmuştur.

Audi A5’in sportif versiyonu olan S5 de Audi AG’nin 2007 Cenevre Otomobil Fuarı’nda dünya basınını karşısına çıkacak. Temmuz ayından itibaren ilk müşterilerine teslimatına başlanacak olan Audi S5, 354 HP güç üreten V8 FSI motoru, quattro çekiş sistemi, 6 ileri manuel şanzımanı ve daha iddialı dış tasarımıyla farklılaşıyor.

Audi’nin Cenevre Otomobil Fuarı’nda tanıtacağı yeni Coupe modeli A5’in sportif versiyonu S5 de ilk kez dünya otomotiv basını karşısına çıkacak.
Audi A5’ten farklı olarak S model serisi tasarım anlayışına paralel olarak daha sporcu bir çizgiye sahip olan S5, kromajlı ızgara ve gövde çıtaları, daha büyük havalandırma girişleri ve tamponlarıyla çift çıkışlı iki adet egzoz borusuyla ilk etapta sıra dışı olduğunu gösterebiliyor. Bununla birlikte S tasarımlı 18 inçlik alaşım jantlar, 245/40 ebatlarındaki lastikler ve aracın gövdesindeki S logosu diğer önemli sportif tasarım unsurları arasında yer alıyor.

Audi S5’in kaputu altında RS4’te de kullanılan 4.2 litrelik V8 FSI motor yer alıyor. 354 HP güç ve 440 Nm tork üreten performanslı motor, Audi S5’in 0–100 km/s hızlanmasını 5.1 sn’de tamamlamasını sağlayabiliyor. Daha sert ayarlanmış bir süspansiyon sistemine sahip Audi S5, quattro çekiş sistemi ve 6 ileri vitesli manuel şanzıman standart olacak biçimde pazara sunulacak.

Audi A8 ve A6 modellerinde kullanılan elektromekanik park freni, anahtarsız giriş sistemi, kameralı geri görüş sistemi, çok alanlı klima sistemi, DVD’li multimedya sistemi ve Bang & Olufsen müzik sistemi gibi donanımlar ise Audi S5’in zengin donanım ekipmanları arasında yer alıyor.

Audi ‘nin ses getiren yeni coupesi A5’te dünya çapında ödüller kazanan Bang & Olufsen ses sistemi kullanılarak otomobil ses sistemlerinde yeni bir standard sunuluyor.

A8, R8 ve Q7 modellerindeki gibi Audi A5 içindeki Bang & Olufsen ses sistemide sadece A5 iç kısmı için dizayn edildi. Böylece iki kapılı sport coupe çok keskin bir akustik performans sunuyor. Audi ve Bang & Olufsen arasında yapılan mühendislik yardımlaşması ile Audi A5 ‘in iç materyallerinden, koltukların şekilleri dahil herşey incelenmiş. Bang & Olufsen ses sistemi akustiği aracın hızına, yol gürültüsüne ve ayrıca kar ve yağmur gibi hava şartlarına göre otomatik olarak ayarlıyor.

Bang & Olufsen İngiltere Yöneticisi Derek Mottershead oluşturdukları ses sistemini şu kelimelerle tanımladı: “Audi A5 ve S5 ‘te kullanılan Bang & Olufsen ses sisteminin bu model tipi ve fiyat aralığındaki araçların hepsinden daha iyi olduğuna inanıyoruz. Bu sistem, ses kalitesini apayrı bir seviyeye çıkartıyor ve kullandığınız yüksek kalite ev stereo sistemlerine çok yakın bir performans sunuyor.”

Sistemin eşsiz özellikleri arasında 14 tane özel hoparlörün sunduğu kristal temizliğinde ses bulunuyor. Bang & Olufsen “True Image™” adlı sistemi 2 kanallı stereo sinyallerini mükemmel bir şekilde 7.1 kanal surround sesine çeviriyor. 10 kanallı Digital Signal Processing (DSP) (Bang & Olufsen patentli diğer bir teknoloji) otomatik bir şekilde sesi hava ve yol şartlarına göre ayarlıyor ve optimize ediyor. Toplam 505 watt olan Bang & Olufsen ses sistemi tamamen Audi A5 içindeki Multi Media Interface (MMI) ile kontrol ediliyor. Hoparlörler inanılmaz ses sunmanın yanında, üzerlerindeki aluminyum dizayn ile görünüşleriylede dikkat çekiyorlar.


Audi S5 GT SüperCharged Audisghjjm9
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://sakaryatuning.hareketforum.com
 
Audi S5 GT SüperCharged
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Audi 3 Cabriolet

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Hoş Geldiniz :: SakaryaTuning :: Yeniler,Karşılaştırmalar,İncelemeler-
Buraya geçin: